Mercedes fyrer godt op under marketing budgettet, når de kommer til Goodwood Festival of Speed.
En helt ny Fan-Hub vil give deres gæster en ekstra lækker oplevelse, med en 1 til 1 replika af en Formel 1 garage, som man kan få adgang til.
Samtidig har de annonceret, at deres officielle 3. kører, danske Frederik Vesti, vil få lov til at kører den ikoniske W13 racer i selv show løbet.
I pressemeddelelsen fra Mercedes, lyder det fra Vesti:
"Jeg glæder mig meget til at deltage i dette års Goodwood Festival of Speed."
"Det bliver 3. gang jeg skal deltage og jeg kan næsten ikke vente med at komme ned i bilel og deltage i den traditionsrige hillclimb og opleve det Goodwood kan tilbyde, igen."
"Det er så specielt et event og der er intet som den bakke."
Samtidig understreger Vesti, at han forventer at der er ekstra mange Mercedes fans i år, efter de har fået en så god start på Formel 1 sæsonen.