Træningsresultat

Grandprix: Italiens Grand Prix
Session navn: 1. Frie træning
Dato: 1/9 2023

  • Italiens GP: 1. frie træning Italiens GP: 1. frie træning

    F1 Nyheder Ferrari lagde hårdt fra land, med en optimerede aerodynamik og gigantisk opbakning fra de passionerede italienske tilskuere, men det var Max Verstappen i Red Bull, der sluttede hurtigst af alle. Læs mere

Bemærk! Det angivne dæk viser hvilken compound som køreren har sat den pågældende tid på.

P. Kører Team Dæk Tid Forskel Omg
1. Max Verstappen Red Bull Racing
H
1:22.657 + 0.000 31
2. Carlos Sainz Jr. Ferrari
H
1:22.703 + 0.046 28
3. Sergio Perez Red Bull Racing
H
1:22.834 + 0.177 30
4. Charles Leclerc Ferrari
H
1:22.966 + 0.309 22
5. George Russell Mercedes AMG
H
1:23.189 + 0.532 28
6. Fernando Alonso Aston Martin F1 Team
M
1:23.214 + 0.557 24
7. Lando Norris McLaren
S
1:23.241 + 0.584 22
8. Lewis Hamilton Mercedes AMG
H
1:23.269 + 0.612 26
9. Yuki Tsunoda Scuderia AlphaTauri
S
1:23.271 + 0.614 23
10. Alexander Albon Williams
S
1:23.444 + 0.787 18
11. Oscar Piastri McLaren
S
1:23.446 + 0.789 24
12. Logan Sargeant Williams
S
1:23.661 + 1.004 21
13. Liam Lawson Scuderia AlphaTauri
S
1:23.833 + 1.176 29
14. Pierre Gasly Alpine F1
S
1:23.931 + 1.274 26
15. Valtteri Bottas Alfa Romeo Racing
S
1:23.952 + 1.295 17
16. Nico Hülkenberg Haas F1 Team
M
1:24.067 + 1.410 23
17. Esteban Ocon Alpine F1
S
1:24.090 + 1.433 26
18. Felipe Drugovich Aston Martin F1 Team
M
1:24.140 + 1.483 24
19. Kevin Magnussen Haas F1 Team
M
1:24.217 + 1.560 24
20. Guanyu Zhou Alfa Romeo Racing
S
1:24.232 + 1.575 17
Pirelli dæktyper:
W
= Regnvejrsdæk ("Wet")
I
= Regnvejrsdæk til let regn ("Intermediate")
H
= Hard dæk
M
= Medium dæk
S
= Soft dæk


Hvis dækket ikke er farvet, så betyder den angivne cirkel følgende:
P
= Pirelli (1950 - nu)
G
= Goodyear (1964 - 1998)
M
= Michelin (1978 - 2006, ikke alle år)
B
= Bridgestone (1997 - 2010)