Grandprix: Japans Grand Prix Session navn: Løb Dato: 13/10 2013 Antal omgange:53 |
F1 Nyheder I dag er løbet, hvor Sebastian Vettel har mulighed for at sikre sin 4. VM-titel i træk, så især Alonso vil helt sikkert gøre sit for, at Vettels drøm ikke bliver virkelighed. Vi er klar med Japans GP LIVE.Læs mere
Bemærk! Det angivne dæk viser hvilken compound som køreren har kørt med.
Vis forskelle |
P. | Grid | Kører | Team | Dæk | Tid | Stop | Point | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | Sebastian Vettel | Red Bull Racing | P |
1T26:49.301 | 2 | 25 | |
2. | 1. | Mark Webber | Red Bull Racing | P |
1T26:56.401 | 3 | 18 | |
3. | 4. | Romain Grosjean | Lotus F1 | P |
1T26:59.201 | 2 | 15 | |
4. | 8. | Fernando Alonso | Ferrari | P |
1T27:34.901 | 2 | 12 | |
5. | 9. | Kimi Räikkönen | Lotus F1 | P |
1T27:36.601 | 2 | 10 | |
6. | 7. | Nico Hülkenberg | Alfa Romeo Racing | P |
1T27:40.901 | 2 | 8 | |
7. | 14. | Esteban Guiterrez | Alfa Romeo Racing | P |
1T28:00.901 | 2 | 6 | |
8. | 6. | Nico Rosberg | Mercedes AMG | P |
1T28:01.301 | 4 | 4 | |
9. | 10. | Jenson Button | McLaren | P |
1T28:10.101 | 3 | 2 | |
10. | 5. | Felipe Massa | Ferrari | P |
1T28:18.501 | 3 | 1 | |
11. | 12. | Paul di Resta | Force India | P |
1T28:27.801 | 2 | 0 | |
12. | 17. | Jean-Eric Vergne | Scuderia Toro Rosso | P |
52 omg. | 3 | 0 | |
13. | 16. | Daniel Ricciardo | Scuderia Toro Rosso | P |
52 omg. | 3 | 0 | |
14. | 22. | Adrian Sutil | Force India | P |
52 omg. | 2 | 0 | |
15. | 11. | Sergio Perez | McLaren | P |
52 omg. | 3 | 0 | |
16. | 15. | Pastor Maldonado | Williams | P |
52 omg. | 2 | 0 | |
17. | 13. | Valtteri Bottas | Williams | P |
52 omg. | 2 | 0 | |
18. | 20. | Charles Pic | Caterham | P |
52 omg. | 3 | 0 | |
19. | 18. | Max Chilton | Marussia F1 Team | P |
52 omg. | 2 | 0 | |
DNF / Ikke-fuldførte | ||||||||
20. | 3. | Lewis Hamilton | Mercedes AMG | P |
7 omg. | 2 | 0 | |
21. | 19. | Giedo van der Garde | Caterham | P |
0 omg. | 0 | 0 | |
22. | 21. | Jules Bianchi | Marussia F1 Team | P |
0 omg. | 0 | 0 |
Vis forskelle |