Kinas GP: Weekenden i billeder

Igen gav Formel 1 os en forrygende weekend med masser af action, kontroverser og overraskelser.

Kinas Grand Prix 2018 . Copyright Ferrari

Af: Lasse Andkjær Nielsen (lan@bmf1.dk) d. 16/4 2018 klokken 11:04

Kinas Grand Prix 2018. Sebastian Vettel på track walk
Copyright Ferrari


Sergio Perez skriver autografer ved torsdagens pitwalk for fansene
Copyright Force India


Carlos Sainz skriver autografer til de trofaste F1-fans
Copyright Renault F1


Lewis Hamiltons sæson er ikke begyndt som han havde ønsket sig..
Copyright Mercedes AMG GP


Carlos Sainz og Fernando Alonso under kører-præsentationen i Shanghai
Copyright Renault F1


Hulkenberg lige inden lysene går ud på Shanghai Int. Circuit
Copyright Renault F1


Kinas Grand Prix 2018. Starten. Vettel fører an foran Bottas og Raikkonen
Copyright Ferrari


Kina Grand Prix 2018. Haas løbsbilleder. Kevin Magnussen og Romain Grosjean
Copyright Haas F1


Renault-racerne havde skruet op for effekten til Kinas Grand Prix
Copyright Renault F1


Force India-raceren har tilsyneladende fundet farten igen..
Copyright Force India


Kinas Grand Prix 2018. Sebastian Vettel i pit
Copyright Ferrari


Bottas lå længe med gode chancer for at vinde løbet
Copyright Mercedes AMG GP


Brendon Hartley og Pierre Gasly inden deres sammenstød i sving 14
Copyright Red Bull Contentpool


Kinas Grand Prix 2018. Daniel Ricciardo vinder og drikker Shoey på podiet
Copyright Red Bull Contentpool


Kinas Grand Prix 2018. Daniel Ricciardo vinder foran Valtteri Bottas og Kimi Raikkonen
Copyright Ferrari


Kinas Grand Prix 2018. Daniel Ricciardo vinder og drikker Shoey på podiet
Copyright Red Bull Contentpool


Kinas Grand Prix 2018. Daniel Ricciardo vinder og drikker Shoey på podiet og Bottas ser på
Copyright Red Bull Contentpool


Kinas Grand Prix 2018. Daniel Ricciardo vinder og drikker Shoey på podiet
Copyright Red Bull Contentpool


Vi ses igen i weekenden d. 27.-29. april til Aserbajdsjans Grand Prix på Baku City Circuit.

Bemærk! Diskussionen er tiltænkt indholdet af artiklen og ikke om man bryder sig om emnet eller formen.
Har man kommentar til dette kan man skrive en mail til forfatteren.


« FIA holder øje med Mad Max Fine ratings til Kevin »